Новинки від ARB для Ford BRONCO

10 січня 2022.

ARB Ford BRONCO

Стратегічне співробітництво ARB з Ford Motor Company дало змогу розробити повний набір продуктів преміум-класу для нового Ford Bronco. Протягом останніх кількох років компанія ARB працювала пліч-о-пліч з дизайнерами та інженерами Ford, щоб кожен аксесуар ARB не тільки доповнював спадщину та характеристики Bronco, але й повністю інтегрувався в оригінальний дизайн автомобіля.

Команда ARB США розібрала ключові аспекти процесу, щоб ви могли детальніше ознайомитися з тим, чим ми займалися:

Дизайн

Підхід ARB до проектування та розробки аксесуарів для вторинного ринку на світлові роки випереджає просте визначення того, що підійде на той чи інший автомобіль. Аксесуари, які ми виробляємо, призначені для підвищення продуктивності, можливостей та комфорту автомобіля. Пошук цього балансу означає роботу з виробниками оригінального обладнання, щоб повністю зрозуміти, які рішення вони використовували, включаючи матеріали, вагу, баланс та багато іншого.

Більшість компаній, що виробляють автомобільні аксесуари, чекають на фінальну фізичну версію автомобіля, щоб розпочати виробництво нових продуктів. Перед нашою командою інженерів, що базується в Мельбурні, Австралія, було поставлено завдання спроектувати нові продукти задовго до появи автомобіля. Такий рівень підготовки формувався десятиліттями, і цей багаторічний досвід проявляється у продуктах, які ми виводимо ринку. Недостатньо просто зрозуміти, як продукт кріпитиметься до автомобіля. Цифрові моделі, виготовлені вручну прототипи, складна логістика та віддалені команди інженерів по всьому світу об'єднуються в рамках нашої організації, щоб вивести на ринок нові продукти, повністю готові до встановлення, коли перший Ford Bronco зійде з конвеєра.

Відсутність прямого доступу до автомобіля вимагає від нас використання багаторічного досвіду роботи з попередніми моделями. Наприклад, за аналогічними автомобілями, такими як Ford Ranger, Ranger Raptor та Everest, ми знаємо, що полегшує встановлення виробу на автомобіль та які зазори потрібні.

Інжиніринг

Дизайнери – це візіонери. Їхні ескізи та моделі є творчим виразом того, що могло б бути. Вони дозволяють нам мріяти та досягати нового та незвичайного.

Проте саме інженери створюють реальність. Їхнє завдання полягає в тому, щоб гарний дизайн відповідав реальній фізиці. Коли вони вперше зустрілися з об'єднаною командою дизайнерів ARB-Ford, щоб розглянути ескізи нового Bronco, інженери ARB побачили набагато більший потенціал, що можна зробити з новою платформою Ford.

Компанія Ford розробила новий Bronco з урахуванням вторинного ринку. Завдяки значним зусиллям обрані галузеві партнери, такі як ARB, були залучені за роки до того, як публіка вперше побачила редизайн класичного автомобіля. Їхнім завданням було зробити платформу сумісною з безліччю споживчих модифікацій. Модульність закладена в ДНК цього Bronco, але не на шкоду продуктивності.

Чудовим прикладом є передній бампер. Компанії Ford і ARB спільно розробили його таким чином, щоб він був простим в установці, але повністю інтегрувався в дизайн автомобіля. Інженери подбали про те, щоб на новий бампер були перенесені не тільки штатні датчики паркування та адаптивний круїз-контроль, але й повністю інтегрована світлова панель, яка доповнить дизайн та додасть ще більше функціональності та підвищить рівень безпеки поїздок бездоріжжям. Так, існує безліч варіантів зовнішнього оформлення, але стайлінгом можна насолоджуватися тільки в тому випадку, якщо функціональність бездоганна. Саме тут і проявляється бездоганний інжиніринг ARB, втілюючи бачення дизайнерів з паперу в сталь і зберігаючи при цьому якість та інновації, яких потребують споживачі.

Прототипування

Прототипування починається після того, як дизайнери намалювали своє бачення, а інженери втілили шедевр у реальний світ. Те, що спочатку добре виглядає на ескізах, потім чудово виглядає на екрані, нарешті оживає в сталі.

Прототипи ARB збираються вручну в штаб-квартирі в Кілсіті, Австралія. Це дозволяє командам інженерів і менеджерів продукту тестувати аксесуари для автомобілів і вносити корективи до того, як завод підготується до випуску аксесуара у великих масштабах. Кожен кут, установочні отвори, кріпильні елементи, поверхня та обробка перевіряються, встановлюються, знімаються та встановлюються, щоб переконатися, що те, що йде у виробництво, відповідає жорстким стандартам якості та блискучій репутації ARB.

Робота із зібраними вручну австралійськими прототипами у Північній Америці потребує багатогодинних перельотів. У ARB є команди з обох боків океану, які розробляють продукти спільно з Ford. Сюди входять різні виміри, результати випробувань, моделі САПР та багато іншого.

Тестова примірка також потребує значних зусиль. Бампер може ідеально підходити до нового Bronco, але як будуть поводитися допуски і зазори кріплень до кузова на офф-роуді, камінні та колії? Як електрика витримає форсування броду? Що відбувається, коли двигун та трансмісія працюють при екстремальних температурах? Наскільки зміниться вага автомобіля, коли бензобак (чи акумулятор?) порожній?

Аксесуари ARB 4×4 відомі у всьому світі своєю якістю та надійністю. На подібні питання команда інженерів ARB повинна відповісти задовго до того, як заводи приступлять до зварювання, збирання або фарбування. Сувора австралійська глибинка залишається основним випробувальним полігоном для аксесуарів ARB, але іноді інженери пробують щось менш суворе, наприклад, Rubicon Trail у США.

Для перевіреної часом компанії, що виробляє аксесуари для сотні моделей повнопривідних автомобілів, такий проект як Ford Bronco відкриває нову територію для нескінченних інновацій.

Асортимент продукції ARB для нового Ford Bronco

На даний момент у модельній лінійці ARB представлені такі продукти:

  • Передній силовий бампер (без можливості встановлення лебідки) ARB Zenith (3280010 – під розширені крила, 3280020 – під вузькі крила)
  • Передній силовий бампер (під лебідку) ARB Summit (3480010)
  • Задній силовий бампер ARB Rear Bar (5680010 – під розширені крила, 5680020 – під вузькі крила)
  • Захист порогів ARB Rock Sliders (4480010)
  • Захист двигуна, КПП та роздатки ARB Under Vehicle Protection (5480100)
  • Захисні кришки диференціалів ARB Differential Cover (0750012)

Передній силовий бампер ARB Zenith (без можливості встановлення лебідки)

Силовий захисний бампер ARB Zenith Ford Bronco

Силовий бампер ARB Zenith розроблений як повна заміна оригінального бампера з урахуванням офф-роуд потреб водіїв. Забезпечуючи необхідний захист, він включає оригінальний адаптивний круїз-контроль і датчики паркування, а також додає необхідні для бездоріжжя елементи, такі як вбудована світлодіодна панель, дві «п'яти» під домкрат і посилені буксирувальні вуха. Були розроблені дві моделі бампера Zenith для використання на моделях із широкими крилами (комплектації Sasquatch та Wildtrak) або на моделях із вузькими крилами.

Ключові особливості

  • Індивідуальний дизайн Ford Bronco.
  • Міцна сталева конструкція для максимального захисту.
  • Дві п'яти під домкрат розташовані в центральній частині.
  • Два ковані буксирувальні вуха з кріпленням до рами ARB 8T.
  • Конструкція бампера дозволяє використовувати шини діаметром 37 дюймів (потрібний відповідний ліфт підвіски та виліт дисків).
  • Ґрунтовка із високим вмістом цинку для додаткової корозійної стійкості.
  • Вкритий текстурованим порошковим покриттям Integrit™ чорного кольору.
  • Попередньо зібрана конструкція з корпусами для протитуманних фар та світлодіодною панеллю (6400 люменів, 1 люкс @ 510 м).
  • Формовані отвори в бампері для встановлення оригінальних окантовок і протитуманних LED фар.
  • 3 мм лазерне різання та штампування центральної панелі з місцем для встановлення номерного знака у вінтажному сріблястому кольорі.
  • Приблизна вага бампера, кріплень та монтажного комплекту: 60,3 кг.

Передній силовий бампер ARB Summit (з можливістю встановлення лебідки)

Силовий захисний бампер ARB Summit Ford Bronco

Силовий бампер ARB Summit розроблений як повна заміна оригінального бампера та дозволяє встановити більшість популярних моделей лебідок із тяговим зусиллям до 10000 фунтів (4536 кг). Бампер забезпечує необхідний захист на бездоріжжі та сумісний з оригінальним адаптивним круїз-контролем та датчиками паркування. Також бампер обладнаний такими необхідними для бездоріжжя елементами, як «п'ятки» під домкрат та посилені буксирувальні вуха. Ширина бампера Summit дозволяє йому органічно вписатися в дизайн автомобіля як з широкими, так і з вузькими колісними арками.

Ключові особливості

  • Індивідуальний дизайн Ford Bronco.
  • Міцна сталева конструкція для максимального захисту.
  • Сумісний із лебідками до 10000 фунтів.
  • Дві п'яти під гідравлічний або механічний домкрат розташовані в центральній частині.
  • Два ковані буксирувальні вуха з кріпленням до рами ARB 8T.
  • Конструкція бампера дозволяє використовувати шини діаметром 37 дюймів (потрібний відповідний ліфт підвіски та виліт дисків).
  • Грунтовка EDP20 для додаткової корозійної стійкості.
  • Покрита текстурованим порошковим покриттям Integrit™ чорного кольору.
  • Сумісний із захистом днища ARB та оригінальним захистом Ford.
  • Сумісний із оригінальними світлодіодними протитуманками.
  • Приблизна вага бампера, кріплень та монтажного комплекту: 78 кг.

Задній бампер силовий ARB Rear Bar

Задній силовий захисний бампер ARB Ford Bronco

Поєднуючи функціональність, міцність та захист, компанія ARB спроектувала та розробила два задніх бампера ARB, кожен з яких сумісний з оригінальним буксирувальним пристроєм та проводкою. Задні бампери обладнані «п'ятами» під домкрат та посиленими буксирувальними вушами з кріпленням до рами. Як і інше захисне обладнання ARB для Ford Bronco, задні бампери покриті текстурованою порошковою чорною фарбою Integrit™. Були розроблені дві моделі задніх бамперів – для використання на моделях із широкими крилами (комплектації Sasquatch та Wildtrak) та на моделях із вузькими крилами.

Задні бампери кріпляться до рами автомобіля за допомогою комбінації кріпильних деталей M12 та M16 та заставних гайок усередині рами автомобіля.

Ключові особливості

  • Індивідуальний дизайн Ford Bronco.
  • Міцна сталева конструкція для максимального захисту.
  • Дві п'яти під гідравлічний або механічний домкрат, розташовані по краях бампера.
  • Два ковані буксирувальні вуха з кріпленням до рами ARB 8T.
  • Номерний знак переноситься на запасне колесо, світлодіодне підсвічування номера входить до комплекту.
  • Сумісний з оригінальним причіпним пристроєм та датчиками паркування.
  • Покрита текстурованим порошковим покриттям Integrit™ чорного кольору.
  • Приблизна транспортна вага бампера, кріплень та монтажного комплекту: 88 кг.

Захист порогів ARB Rock Sliders

Захист порогів ARB Rock Sliders Ford Bronco

Захисні пороги ARB Rock Sliders, сумісні з 4-дверною версією Ford Bronco, мають цілісну конструкцію для розподілу навантаження та захисту вразливої ​​нижньої частини порога Bronco під час руху бездоріжжям. Пороги кріпляться безпосередньо до рами, щоб рівномірно розподілити навантаження по довжині автомобіля та не обмежувати звиси. Пороги виготовлені з багатошарової листової сталі товщиною 4 мм із застосуванням лазерного різання та імпульсного зварювання. Багатошарова листова сталь забезпечує міцність без необхідності використання товстішого матеріалу, тому вагу можна звести до мінімуму.

Як і інше захисне обладнання ARB для Ford Bronco, пороги покриті порошковою чорною фарбою Integrit™.

Ключові особливості

  • Індивідуальний дизайн Ford Bronco.
  • Міцна сталева конструкція для максимального захисту.
  • Пороги виготовлені із багатошарової листової сталі завтовшки 4 мм.
  • Покриті текстурованим порошковим покриттям Integrit™ чорного кольору.
  • Приблизна вага порогів: 54 кг.

Захист двигуна, КПП та роздатки ARB UVP

Захист двигуна, КПП та роздатки ARB UVP Ford Bronco

Панелі ARB Under Vehicle Protection (UVP) призначені для захисту життєво важливих компонентів днища, включаючи рульове управління, піддон двигуна, трансмісію та роздавальну коробку. Лазерне різання, штампування та фальцювання листової сталі товщиною 3 мм використовуються в ARB UVP для забезпечення чудової міцності. Захист ARB UVP для Ford Bronco складається із чотирьох ретельно розроблених панелей. Передня частина, захист піддону, захист трансмісії та роздавальної коробки кріпляться болтами безпосередньо до рами, щоб забезпечити постійний захист днища автомобіля, починаючи від передньої балки і до задньої частини роздавальної коробки. Кожна панель UVP має зворотний край для збільшення міцності панелі товщиною 3 мм. Захист ARB може встановлюватися як разом із переднім бампером ARB, так і без нього.

Ключові особливості

  • Штампована листова сталь завтовшки 3 мм забезпечує чудову міцність.
  • Лазерне різання листової сталі.
  • Усі панелі оцинковані та покриті порошковою фарбою сріблястого кольору.
  • Втоплені болти кріплення захищені і легко знімаються для обслуговування автомобіля.
  • Всі сталеві компоненти захищені порошковим покриттям або цинковим покриттям.
  • У комплекті входять ілюстровані інструкції з встановлення.

Захисні кришки диференціалів ARB Differential Cover

Захисні кришки диференціалів ARB Differential Cover Ford Bronco

Кришка диференціалу ARB була спеціально розроблена для захисту диференціала, а також вашого блокування ARB Air Locker® від будь-яких небезпек на бездоріжжі. Інженери ARB підтвердили встановлення кришки диференціала на Ford Bronco 2021 року. Знамениті кришки диференціала випускаються в червоному і чорному кольорі і є відмінним доповненням до широкого асортименту корпусів диференціалів Dana, Chrysler, Ford і Chevrolet.

Ключові особливості

  • Високоміцна структура кришки захищає нутрощі диференціала від пошкодження.
  • Спеціальний дизайн кришки, прорахований на сучасному обладнанні, збільшує структурну міцність всього моста.
  • Зовнішня поверхня кришки має менше виступаючих поверхонь, ніж оригінальна кришка, що знижує ймовірність контакту і пошкодження.
  • Додаткова жорсткість всього диференціала забезпечує збільшений термін служби опорних підшипників і головної пари, а також збільшує значення максимального навантаження на диференціал.
  • Для збору металевої стружки, в зливний пробці та щупі використовуються потужні неодимові магніти найвищої якості.
  • Магніт розташований на кінці щупа, що дозволяє визначити ступінь зносу диференціала за непрямими ознаками (кількість і розмір стружки в олії).
  • Зливна пробка закручується врівень з поверхнею кришки, що знижує ризик її ушкодження.
  • Верхнє розташування заливного отвору і наявність щупа дозволяють перевірити масло на наявність води, без необхідності зливати масло з диференціала.
  • Унікальне розташування заливного отвору і щупа дозволяє варіювати рівень масла в значних межах, що буває необхідно в спортивних автомобілях.
  • Кришка виготовлена ​​на фрезерному верстаті з ЧПУ і має міцне покриття з порошкової фарби чорного або червоного кольору.
  • Все кріплення з комплекту оцинковане.
  • Монтажні болти (в комплекті) встановлюються врівень, що значно знижує ризик їх пошкодження.