Пневматичні блокування диференціала ARB Air Locker

12 березня 2020.

Дизайн та розробка блокувань ARB Air Locker

Пневматические блокировки дифференциала ARB Air LockerНевпинні дослідження і розробки, застосування високоякісних матеріалів, і безкомпромісний підхід до виробничого процесу — ось що сприяло успіху пневматичних блокуваннь диференціала Air Locker в більш ніж 100 країнах світу.

Спроектовані та вироблені в Австралії, ці блокування диференціала поліпшать прохідність вашого позашляховика на будь-якому покритті, будь це каміння, глина, гравій, пісок, сніг або бруд.

Ключовим елементом у розробці та тестуванні блокування диференціала з новим дизайном було створення тестового стенду Air Locker. Єдиний у своєму роді, цей стенд дозволяє статично тестувати міцність блокувань Air Locker проти осі автомобіля. До складу стенду входить гідравлічна установка з тиском близько 700 кг, здатна створювати зусилля в 30 тонн. Стенд дозволяє акуратно вимірювати силу, необхідну щоб зламати що-небудь всередині диференціала або моста, а також кількісно визначити вигин або кручення, що мало місце перед поломкою.

Інноваційний дизайн з двох частин, ковані шестерні для забезпечення максимальної міцності і надійності, а також унікальна для галузі п'ятирічна гарантія дозволяють блокуваннях ARB Air Locker залишатися лідерами індустрії.

Характеристики

  • Забезпечує 100% зчеплення з дорогою, не впливаючи на керованість автомобіля і його зношування.
  • Значно покращене зчеплення дає оптимальний розподіл навантаження, тим самим знижуючи ймовірність пошкодження автомобіля.
  • Легке і зручне включення/вимикання дозволяє зосередитися на дорожніх умовах без втрати комфорту і безпеки для водія.
  • Висока надійність і міцність — у конструкції використовуються тільки самі високоякісні матеріали.
  • Неймовірна простота пристрою з мінімальною кількістю рухомих частин дає максимальну надійність.
  • Ретельне тестування і якість розробки викликають довіру і використовуються більш, ніж в 100 країнах світу.
  • Доступні передні і задні диференціали з блокуваннями для більшості марок автомобілів.
  • Можливе використання при їзді 2WD (тільки на передньому або тільки на задньому приводі) і 4WD (повний привід)
  • Простота установки і обслуговування — не потрібно спеціальних навичок, інструментів або пристосувань.

Особливості

Технології

«Розумні» шестерні

Ключовим елементом нового дизайну є «розумні» шестерні. У старих блокуваннях з дизайном з трьох частин шестерні зупиняються і блокуються в довільному положенні, як тільки активується система Air Locker. Це означає, що шестерні не завжди знаходяться в положенні, що забезпечує максимальне зусилля блокування.

Для нового дизайну компанія розробила патентовану технологію, яка забезпечує максимальну пляму контакту між зубами шестерень. Незалежно від того, коли було активоване блокування Air Locker, шестерні завжди «заблокуються» в строго заданому положенні, що забезпечує оптимальне зусилля блокування.

Єдиним мінусом цієї технології було те, що жоден завод в світі не міг зробити такі шестерні. Тому ARB тісно співпрацювали з одним з виробників, який модифікував своє обладнання для виробництва цих шестерень. Ця компанія стала ексклюзивним постачальником шестерень для блокувань ARB Air Locker.

Нові деталі

Серед безлічі переваг нового дизайну блокувань Air Locker – позбавлення від однієї третьої частини деталей, у порівнянні з класичною компоновкою. Це забезпечує підвищену точність і узгодженість роботи компонентів. Більш точний і узгоджений механізм надає кінцевому користувачеві набагато більш чітке і чуйне зчеплення з поверхнею. Також новий дизайн дозволив створити велику кількість універсальних деталей, які можуть використовуватися в різноманітних диференціалах. Наприклад, диференціал для Nissan тепер можна встановити в автомобіль Toyota з мінімальними переробками. Така гнучкість виявилася особливо корисна для модифікованих автомобілів і нестандартних областей застосування, наприклад драг-рейсінг, краулинг і т. п.

Перепроектування існуючих деталей також означає більш ефективне використання простору, що дозволило збільшити допустимі навантаження та істотно скоротити час спрацьовування блокування. Шестерні в новому блокуванні знаходяться на відстані всього 0,5 мм від блокуючого механізму, в той час як в старих блокуваннях, вони повинні були пройти шлях не менше 3 мм до моменту спрацьовування блокування. Хоча різниця здається невеликою, кінцевий користувач відчує набагато більш швидке спрацьовування, в момент активації і деактивації Air Locker.

Off Road

Незважаючи на те, що блокування Air Locker з трьох частин давно зарекомендували себе як одне з кращих рішень в усьому світі, власник блокування з новим дизайном моментально відчує різницю в момент першого ж включення Air Locker. Рівень зчеплення на грунті тепер помітно вище. Збільшення міцності на 40% дозволяє отримати ще більший контроль і надійність. Це, в свою чергу, дозволяє вести автомобіль по пересіченій місцевості в більш повільною і безпечної манері. Знижується необхідність покладатися на крутний момент, а також знижується витрата повітря для компресора системи Air Locker. Тепер у вас буде більша кількість включень, до того, як компресору необхідно буде запускатися знов.

Все це робить систему набагато більш ефективною і надійною, навіть в екстремальних умовах змагань. Плавний і непомітний перехід на новий дизайн з двох частин розпочався ще у 2000 році і зараз його використовують 95% всіх блокувань ARB Air Locker. Надійність нового дизайну вже підтверджена більш ніж 88000 любителями повного приводу по всьому світу.

Виробництво і тестування

Зроблено в Австралії

Як відомо, основний завод компанії ARB розташований у Мельбурні. Розташоване на площі 4,1 акра, це місце, де здійснюються захисне обладнання ARB, багажники на дах, захисту днища і навіть дверні блоки. Також тут проводиться більшість деталей блокувань Air Locker. З 24-26 деталей, необхідних для одного блокування, всі металеві виробляються тут, крім шестерень. Ці шестерні приходять на завод ARB у вигляді заготовок, що дозволяє команді Air Locker допрацьовувати їх за своїм розсудом для різних блокувань.

Саме прихильність до виробництва в Австралії, в поєднанні з використанням аерокосмічних технологій і матеріалів, сучасного обладнання, виробничих процесів і заходів контролю якості, дозволили продукції Air Locker заслужити репутацію у всьому світі.

Програмне забезпечення

Підрозділ ARB Air Locker використовує найсучасніше програмне забезпечення, включаючи Solidworks, CAD, Cosmos і Finite Element Analysis (FEA), для розробки і тестування блокувань в програмах симуляції. Ці програми можуть вказати зони підвищеної напруженості і потенційно слабкі місця задовго до того, як почнеться виробництво фізичних прототипів.

Серед безлічі переваг – здатність симулювати сценарії, які неможливо відтворити в реальному світі. Наприклад, можна задати вдвічі більшу міцність півосі, що значно збільшить навантаження на диференціал, до моменту поломки самої півосі. Це дозволяє створювати диференціали з надмірною міцністю, здатні витримати значні навантаження.

Тестовий стенд

Ключовим елементом у розробці та тестуванні блокувань з новим дизайном було створення тестового стенду Air Locker. Єдиний у своєму роді, цей стенд дозволяє статично тестувати міцність блокувань Air Locker проти осі автомобіля. До складу стенду входить гідравлічна установка з тиском близько 700 кг, здатна створювати зусилля в 30 тонн. Стенд дозволяє акуратно вимірювати силу, необхідну щоб зламати що-небудь всередині диференціала або моста, а також кількісно визначити вигин або кручення, що мало місце перед поломкою.

Серед безлічі переваг цього стенду можливість точно визначити відмінності в міцності двох прототипів, щоб забезпечити найкращу якість кінцевого продукту. На останніх стадіях розробки, це може означати вибір між двома прототипами, міцність яких розрізняється в межах одного відсотка.

«Стенд який ламає»

Цей стенд робить те, що ми не рекомендуємо робити покупцям – включає і вимикає блокування Air Locker під навантаженням.

Це робиться для того, щоб визначити, що відбувається з різними компонентами та матеріалами блокування, коли Air Locker включається під навантаженням. Таке навантаження можна порівняти з перемиканням передач без вижиму зчеплення і не знімаючи ноги з педалі газу. Сам по собі стенд являє автомобільний міст, що приводиться індустріальним трьох-фазним мотором і оснащений важким маховиком, здатним розвивати величезний крутний момент.

Деталі блокувань постійно поліпшуються на підставі багаторічних випробувань на цьому стенді, але компанія ARB, як і раніше, рекомендує клієнтам ніколи не включати Air Locker під навантаженням.

Асортимент та встановлення:

ARB Air Locker випускаються в більш ніж 100 різних конфігураціях, для більш 250 різних моделей автомобілів. Оскільки блокування активується тільки при необхідності, ARB Air Locker може бути встановлений як на передній, так і на задній міст і контролюватися різними кнопками, незалежно один від іншого. Установка повинна здійснюватися кваліфікованими механіками, однак немає необхідності в яких-небудь спеціальних інструментах, крім тих, які використовуються при встановленні звичайного диференціала. Для повноцінної роботи встановлюється повітряний компресор ARB.

Ще новини на дану тематику